برو خداروشكر كن
شما جز برگزيدگان هستي
البته ممكنه از هفته ١١ به بعد شروع شه من تا هفته ١٢ علائمي نداشتم
دقیقا من عادیم انگار هیچی به هیچی
منم ندارم حرص نخور
هنوز زوده کم کم شروع میشع
چون تو بنده خوب خدایی
بهتر منم همینطور بودم😂
منم ندارم🥹
منم علایم ندارم اصلن
منم نداشتم رفتم سنو گفت پنج هفته اس و کوچیکه شما سنو انجام دادین؟
منم ندارم فقط سینه هام کمی درد میکنن
زوده هنوز از منم اخر۸هفته شروع شد ولی خوبه که شما نداشته باشین خیلی بهتره
عجیبه اکثر کسایی که هفته هاشون نزدیکمه علائم ندارن
منم ندارم😑
منم نداشتم. از 10هفته شروع شد وهمچنان گرفتارشم
بهتر
علائم میخوای چیکار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.