۴ پاسخ

غذای نفاخ شما زیاد میخوری،خوبه ک خودش دفع می‌کنه ولی حدالمکان غذای نفاخ کمتر بخورین یا نفخش رو بگیرین اونایی ک میشه

خوبه بزار بزنه

عیب نداره

نفخ داره دیگه خوبه که دفع می‌کنه دلش راحت میشه

سوال های مرتبط