۱۱ پاسخ

اینجوری ک مامانا اینجا ازش غول ساختن نیست
من امروز صبح دخترم زده
یکم تب داره الان
پاش هم خداروشگر تا الان گ درد نگرفته سبکه براش خداروشکر
فقط یکم بداخلاق شدخ ک اینم حق داره

بسیار عالی و سبک
من خیلی استرس داشتم ولی سورپرایز شدم
دمای خونه رو تنظیم کن ک گرم نباشه سر ساعت پاراکید بده و اینکه بزار تحرک کنه
و اینکه پاشویه کن هر وقت دیدی ی کوچولو گرم شد

دختر من به شب تب کرد

اونقدرام سخت نیس فقط شیاف و پروفن و استامینوفن داشته باش تا میتونی هم روز اول سرشو گرم کن بازی کنه روز دوم پا درد هست ک اونم با استامینوفن کنترل میشه

اسونتر از چیزی ک تعریف میکنن فقط شب اول تب داره دوروزم لنگ میزنن

چیز خاصی نیست نهایت ی روز پاشون درد میکنه نمیتونن راه برن و تب دارن ک من با شیاف هم درد پا و هم تب رو کنترل میکردم

من پریروز زدم فقط غروبش پا درد داشت
ولی آبش قطع وصل میشه
الان روز سوم تب بالا و حال نداره

برای پسر من سبک بود
بدن هر بچه ای فرق داره
فقط همون روز اول درد داشت
روز بعد اوکی بود

من دیروز زدم غروب که کلا پاشو تکون نمیداد میترسید
ولی امروز پاش خوب شد فقط تب داره

والا خیلی سبک بود منو انقد ترسونده بودن ۱ونیم ماه دیر زدم در کمال تعجب اصلا سخت نبود بخدا بدن با بدن فرق میکنه دختر من تو هیچکدوم از واکسناش اذیت نشد

خیلی سبکه اونجوری که تو سایت میگن نیست هم تو اطرافیان دیدم هم بچه خودم زد نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان آیسام مامان آیسام ۱ سالگی