۷ پاسخ

دوست من ۳۲ هفته زایمان کرد بارداریشم خطرناک بود نمیدونم چرا بچه یک ماه تو دستگاه تو ان ای سی یو بود الان یکسالشه ماشالله عالیع

من بچم 33هفته 4روز دنیا آمد یک هفته دستگاه بود .دوروز هم بخش نوزادان

من بچه اولم ۳۳ هفته ۳ روز زایمان کردم یک هفته گذاشتن دستگاه با رضایت شخصی ترخيص کردیم
این یکی هم از شنبه بستری شدم امروز با رضایت شخصی اومدم خونه بازم درد کمر و شکم دارم

منم بخاطر آب دورجنین زیاد شده استرس گرفتم انشالله ک همه نی نی ها بموقع بدنیا بیان

آره پسر دوستم به سونو وزن نرسید حتی ماشالا الان دوسالش بچم یه هفته دستگاه بود برا خودش پهلوونی شده 😂

ایشالا که چیزی نیس عزیزم بد به دلت راه نده این دردادهست این اوایل احتمالا کاری کردی خسته شدی

من۳۲هفته کامل زایمان کزدم ۱۳ررز موندن دستگا

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی