خواهر تو که اونجاتو زدی داغون کردی لااقل بزار شکمت سالم بمونه ، بچه بعدی راحت تره
من تجربه دوتارو دارم هیچی سزارین نمیشه طبیعی افتضاحه
وااای خییلی سخته
اونجا که یهو کل دردات تموم شده من همین که بچمو دیدم گفتم مامان جانم چقدر اذیتم کردی تا بیای😅
ولی من شیرین ترین تجربم برا زایمان طبیعیمه صد بارم برگردم عقب بازم طبیعی میارم🫠
اصلنم یادش نخیییییر ،منم مردمو زنده شدم هنوزم بعد چهار ماه کابوس میبینم از زایمانم😢 خداروشکر که گذشت
زایمان دوم راحت تره اینوگسی که دوبارزایمان داشته چهارتاسقط داشته داره بهت میگه دومی رواصن متوجه نمیشی گلم 👌👌👌🤗🤗🤗🤗
منم بخدا پدرم دراومد نزدیک 20 ساعت طول کشید زایمانم
دومی خیلیییی زاحت تره
اونجایی که حس کنی پی پی داری🤣🤣🤣
من دلم واس اون لحظه ای که دخترمو دیدم تنگ شده🥲کلا اون لحظه همیشه جلو چشمامه
من با اینکه سز بودم ولی خیلی راضی بودم خداروشکر میکنم واقعا طبیعی نشدم
از بس همه از سز بد میگفتن خیلی ترسیده بودم ولی خداروشکر همه چیش عالی بود
منم بدون بی حسی
خیلی درد داشت
منم بمیرم نمیرم خیلییی درد وحشتناکیه
اصلا با عقل جور درمیاد
بد از شیش ماه کمرم خوب نشده ک هیچ بدترم شده
خیلی سخته منم سزارین شدم
کلا هر دو سخته
طبیعی زایمان کردژ؟سختت نبود؟؟
چقد پف کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.