۶ پاسخ

میخواد سرما بخوره

حنا + سرکه سیب خونگی
یکم خمیر کن بزن کف پاش و جوراب پاش کن

اگه نداری پیاز حلقه کن بذار کف پاش

عزیزم شیاف بگیر میاد پایین زود

میتونی گلاب یا نمک هم بریزی تو آب تا تبش کنترل بشه میتونی پیاز بزاری کف پاهاش اینا خوبه ولی بهتره شیافتم آماده داشته باشی دیدی خدایی نکرده تبش کم نشد کنترل نمیشه میتونی نیم ساعت بعد پاراکید شیافت بکنی

ببر بیمارستان نگهدار خونه
عفونت داره که تب می‌کنه البته اگه علائم دندون نداره

پاشویه از زیر بغل بکش تا پایان و روی رون های بچه بکش دستمال سریع تبش پاین میاد

سوال های مرتبط