۶ پاسخ

خیلی زیاد آخه وقتی بچه دوم دنیا میاد تمام توجه خانواده بشه وبچه اول هم از نظر حسودی و هم از نظر اخلاقی خیلی عوض میشه

والا من دخترم 8سالش بود ارسام به دنیا اومد هم خوشحال بود هم حسودی میکرد تا الان هنوز حسودی میکنه

ارع طفلک اصلا دیگه نتونست بچگی کنه خیلی عذاب وجدان دارم

قبل رفتن برا زایمان ی کادو چشم گیر چیزی ک بهش علاقه داره یا تاالان نداشته بخرید.بعد ک ترخیص شدین با بچه دوم بیارین براش و بگین آبجی یا داداش برات هدیه آورده.جز برا شیر دادن و رسیدگی لازم بچرو بغل نکنید چون اوم نوزاده و متوجه نمیشه ولی بزرگتر متوجه توجه شنا ب بچه جدید میشه.
تو کارای بچه کوچولو ازش کمک بخواید مثلا پوشک بیاره مراقبش باشه یا پستونکشو بده ی همچین چیزایی قطعا حسودی هس ممکنه گاهی ناخواسته بهش ضربه بزنه اینجور مواقع ب هیچ وجه دعواش نکنید یا داد نزنید سرش فقط براش توضیح بدین ک آبجی/داداش رو ناراحت کرده بچها واقعا حرفو متوجه میشن ایشالله ک بسلامتی زایمان کنید🩷🩵✨️

وای منم از همین میترسم ناراحت بشه
هرروز غصه میخورم😭

دختر من وقتی بچه دوم بدنیا اومد کلا اخلاقش عوض شد یه کارایی می‌کنه که بیشتر ب چشم بیاد!

سوال های مرتبط