۲ پاسخ

اكثرا نوزادا همينجورن وبعضيا تا ٦ماهگى و نهايت آخر تا ١سالگى با ماساژ خوب ميشن علتش هم اين كه مجراى اشكى چشم بسته اس و بايد ماساژ بدى با انگشت كوچيكت و با چايى ماساژش روهم بايد بلد باشى همينجورى ندى ماساژ كه باعث بدتر شدن يا عفونت ميشه

عفونت کرده شاید ببرش دکتر

سوال های مرتبط