۸ پاسخ

من میخورم خیلی خوبه

من ۶و۷ماه خوردم کنار داروهای دیگه بود عالی بود

من استفاده کردم یه سال خیلی آروم بودم
الان احساس میکنم باز لازم دارم

من استفاده میکنم

مننن اگه نخورم نود درصد امای دور و ورمو نمیتونم تحمل کنم و اینکه باید۳هفته کامل حداقل هرروز ناشتا بخوری تا جواب بگیری

به جای این
دمنوش به لیمو و بابونه و اسطوخودوس دم کن بخور
هر روز یه کدومش
آرامش میده بهت

من میخوردم والا انگار نه انگار هیچی رو من تاثیری نداشت داروهای دیگ ام یه دکتره دیگ بهم داد فقط یکیش منگم میکرد گیج گیج سرم سنگین میشد بفیه اشم انگار استامینوفن خوردم هیچی

فقط میونم قویه خیلی

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری