منم انقد درگیر این موضوع بودم آخر سر تصمیم گرفتم نخرم منتظر بمونم به دنیا بیاد ایشالا زمستون براش میگیرم طبق رشد و وزن بچه 😶😅
بنظرم اصلا نگیر هروقت به دنیا اومد فصل پاییز و زمستون رسید اونوقت بگیر
چون تو نمیدونی رشدش چ جوری باشه لاغر باشه تپل باشه
الان نخر بزار به وقتش بخر که کوچیک نشه
من ی دونه کاپشن شلوار گرفتم خب ولی بعد پشیمون شدم حس میکنم کوچیک میشه براش و استفاده نمیتونه کنه.بنظرم لباسای بیرونی یا کاپشن اینا رو بزار همون موق بخر با قیمتای الان این همه هزینه کنی اندازش نشه دلت میسوزه بعد
بستگی به بچت داره
تپل و قد بلند باشع
میمونه دستت
من که نگرفتم کلا... مامانم یدونه چند سال پیش گرفته ایشالا همون اندازه میشه
والا من واسه دوتادخترم زمستون اولشون براشون نخریدم چون دائم توی کرییر و کالسکه بودن یابغل لای پتو
نمیدونم دیگه
عزیزم بهتر نگه داری همون موقع بخری الان نمیدونی تپل قراره بشه با لاغر
بذار فصلش بخر چه عجله ای داری مدل جدید و سایز خودش میخری
نخر
موقع زمستون ک میشه بچت ۸ ماهشه اون موقع بگیر بغلت برو ببین چی مده چی بهش میاد اون وقت بگیر
من خودمم نخریدم
فقط یه سرهمی تدی گرم واسه پاییزش برداشتم
هوا گرمه اونموقع من که کلا تابستونه خریدم همش حتی پتو دور پیچ جنس موسلین خریدم ک خنکه
اصلا احتیاج نیست بخری.
بچه نوزاد رو باید بپیچونی دور پتو اون جثه نحیف رو چطوری میخوای بکنی توی کاپیشن!!!!
من پاییزه ۶تا۹ ماه گرفتم هنوز زمستونه نگرفتم
برج ۲ک زمستون نیس😐هوا گرمه
نیاز نیست بخرید براش تو زمستون میخرید
منم بچم تو اردیبهشت بدنیا میاد
مال منم اردیبهشته اینو گرفتم گفت تا یکساله
بچه من فروردین بدنیا میاد سایز دو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.