۷ پاسخ

بچه منم همینجوریه دیگه احساس میکنم دارم. خل میشم از دستش 😢 😢

نگران نباش الان استرس چی رو داری الکی

همین ادم خیلی استرس میگیرع

اره خدارشکر تکون میخوره گاهی من میگم شاید کم باش
دراز میکشم باهاش بازی دست شکمم میزنم تکون میخورع

بعد غذا حرکت کرد اوکیه

همش که نباید تکون بخورن بعضی بچه ها خودشون آرومترن بعضیا بیشترتکون میخورن شایدم خواب باشه که کم تکون میخوره

دقیقا الان من دچار ای استرسم
ی چنتا حرکت زد بعد چن ساعت خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری