همیشه با غذات کاهو و روغن زیتون بخور .یبوستت خوب بشه .با پماد آنتی فیشر و هموروئید ی هفته شقاق هم خوب میشه
من رفتم پیش دکتر خرازی خوب شدم دردش آروم شده
فقط یه چیز برامن معجزه کرد اونم شیاف آنتی همورویید عین آب روآتیش بود یک هفته س دارم میزنم و دارم خوب میشم کامل
عزیزم سعی کن موقع ک میری دستشوی اصلا زور نزن ...همیشه روغن زیتون با غذات بخور .شربت ملین بخور.از پماد آنتی فیشر باریج قبل از مدفوع کردن و بعدش استفاده کن .توالت فرنگی بشین فشار ب پشتت نیاد ...بعد ب داروخانه هم بگی پماد دست ساز برات درست میکنن ک عالیه
شقاق خوب نميشه من از ١٦ سالگي دجارشم الان٤٠ سالمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.