۱ پاسخ

من که خوردم تازه دارو های بعد زایمانم مثل سفالکسین و اناهیل هم میخوردم. 🫠 دکترا نمیگن نخورید اما زیاده روی در مصرف دارو خوب نیست. من سه روز سرما خوردم اما فقط روز اول کلداستاپ خوردم

سوال های مرتبط