۳ پاسخ

عزیز دختر منم اینجور بود بهتره ببری دکتر یا بیمارستان کودکان منم اول بردم دکتر گفت چیزی نیست ویروسیه ولی بدتر شد تب کرد امشب بردم دکتر گفت آزمایش نوشت گفت عفونت خیلی خفیفه فقطم آموکسی کلاو داد گفت برای چرک گلو بده هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی با استامینوفن پاراکید هر ۱۲ ساعت ۷ سی‌سی

نشاسته باشیر یا آب
کمی عسل خیلی غلیظ نباشه
بده حتی غرغره کنه
شربت پلارژین کیدز جهت پیشگیری
آش شلغم
ابگوشت گندم گلوش رو نرم میکنه
چندتا دونه عناب رو بشور بریز توی قوری بزار مثل چای دم بکشه
بعد چند دقیقه نرم شد له کن آبش رو با کمی عسل بده بخوره
خیلی خوبه

باید ببری دکتر چرک خشک کن خودش بده

سوال های مرتبط