۱۰۰ به بالا باشه خوبه
والا اینجا یه قد های میشنوم همه بلند ماشالا
من مقایسه میکنم پسر من خیلی کوتاهه
۹۴هست پسرم
😐هیچ وقت تایپیکات واسم نمیاد...
اینجا اکثرا قد بلندا هستن که ماشالا بهشون... اما من دخترم ریز بود و هست واسه همین روی دفتر بهداشت قد و وزن رو هر ماه علامت میزنم اینجوری متوجه میشم رشد داشته یا کلا روی کدوم خط نمودار هست
من دیروز بردمش بهداشت قدش ۱۰۲وزنش ۱۶
پسر من دوماه پیش ۹۸ بود الان فکر کنم ب ۱۰۰ رسیده باشه
دخترم سه سال و سه ماه۹۷
بدک نیست
دختر من ۹۰ احساس میکنم کوتاه ه
وزنشم ۱۳ونیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.