۷ پاسخ

حالا چرا با آب قاطی کردی؟
دختر من ۱۸۰،۲۱۰ تا میخوره هرشب

نه فکر نکنم
مگه تاحالا نمیخورده

شیر طبعش سرده سردیش میکنه زیاد نده بهش من با شیره انگور قاطی میکنم همیشه هم گرمه همم مقوی

اصلا نگران نباش من جای،شیرخشک شیرگاو میدم

ن دخترمن تاقبل این دوهفته ک هیچی جزاب نمیخوره هرشب شیر گاو میخورد

یکم نبات ونعنا تو ابجوش بریز بده بخورع ممکنه دلدردبگیره

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی