۱۴ پاسخ

عزیزم منم از شیر گرفتم ولی فرقی تو اشتهاش نکرد همون بدغذایی که بوده هست بدتر شده بهترنشده

راست میگه دکتر من پسرمو ۲ هفته اس از شیر گرفتم (شیر خودمو میخورد) از این رو به اون رو شده اصلا باورم نمیشه این همون بچس که لب به غذا نمیزد خیلی کم میخور صبحا ک بیدار ویشد تا ظهر هیییچی نمیخورد ظهرم ۴ تا قاشق مرباخوری میخورد میرفت تا شب شبم همین انداره الان میره میاد میگه مامان به به یعنی غذا میخام خداروشکر خوابشم عالی شده یکسره دیگه میخوابه اصلا بیدار نمیشه سختیشم ۲ شب بود برا من کلا البته من روزا رو خییییلی کم کرده بودم فقط ظهرا برا خواب میخورد و هرچی که تو خواب میخورد شبم برا خواب ولی تا صبح خیلیییی شیر میخورد

خب عزیزم ترک کن شیر رو با بازی و آهنک اینا غذا بدع

پسر من خیلییییی بد غذا بود الان یازده سالش بازم همونه اینکه شیر نمیخوره بعضی از بچه ها مدلشون

ب حرف دکتر گوش کن

ماشاالله وزنش خوبه که دختر من ۸کیلو و ۹۰۰

ورن پسر من الان ۱۱/۵۰۰
دکتر گفت خوبه

دکتر ماهم همینو گفت ولی من میترسم شیرم ندم از همونم محرومش کنم هیچی نخوره دیگه بدتر شه خدایی نکرده

والا پسرم 11کیلو ونیم بود 1ماهه از شیر گرفتم بازم همونجور بی اشتهاس

دقیقا درست میگه شیر جلو اشتهاشون میگیره

دکتر پسرمنم همینو گفت چندین ماه رو وزن ۱۰ کیلوی و امروز بهم گفت باید ازشیر بگیریش

اره راست میگع من گرفتم خیلی خوب شده حتما بگیر از شیر بعدش متوجه میشی چقد خوب بوده

منم باید تا اخر همین ماه اش و کاسه رو جمع و جور کنم.

دقیقا
پسر منم اشتهاش افتضاح بود از وقتی از شیر گرفتمش ماشاالله اشتهاش خیلی خوب شده

سوال های مرتبط