#فرزند پروری
#پوشک
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

تصویر
۴ پاسخ

اینا کجا زندگی میکنن؟بااون کالا برگ چس تومنی همه چی میشه از فروشگاه خرید منتهی چس تومنه زود تموم میشه!!

خود کالابرگ یدونه پوشک بیشتر نمیشه چرا انقد اراجیف میگن اینا

وای خدایا شکرت چه‌باری از روی دوش ما برداشتن تمام دغدغه زندگیمون این بود که نکنه نتونیم با این همه کالا برگی که به مون میدن نتونیم پوشک بخریم
آنقدر ماشاءالله زیاده که همه اقلام‌خوراکی رو میخریم پولمون اضافه میاد مونده بودیم چه جوری خرجش کنیم خداروشکر میشه با اضافه اش پوشک خرید

ابزار حمایتیشون یدونه چوبه کلفته که کردن یه جای مردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی