پسر من یکسالگی برفک زد دکتر نیستاتین داد، منتهی خوب نمیشد، بردم یه دکتر دیگه، کپسول بود توشو باز میکردم با پنج سی سی اب حل میکردم، و یک سی سی میدادم، دو روزه خوب کرد
دکتر به من گف یکم شربت دیفن هیدرامین بمال روی آفت
ولی تاثیر خاصی نداشت،من نیستاتین هم استفاده کردم تاثیر نداشت،پسر من زیاد آفت میزنه،باید دوره اش بگذره تا خوب شه،یه هفته ۱۰ روز طول میکشه معمولا
بستنی بده بخوره اگه چیزی نمیتونه بخوره،خنکه دردش رو یکم آروم میکنه
اگه نیستاتین دادی و خوب نکرد کپسول فلوکونازول ۵۰ باز کن و پودرشو داخل یزرع اب بریز حل کن بده بخوره ...هر روز یدونه سه چار روز بدی کامل خوب میشه
نیستاتین بده
برای برفک ک من تو نوازدی نیستاتین میزدم برا دخترم افت دهانم ک افتین ژل بگیر ولی خیلی میسوزونه ا برا بچه میخای بده بهش دو سه وعده ربه انار برا افت بده تا اگ غذای چرب مونده رو دلش ک مریضش کرده ببره بره ولی برفک همون نیستاتین قطرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.