۵ پاسخ

برفک زده ؟
قطره نیستاتین بهش بده

قطر نیستاتین از داروخانه بگیر بهش بگی با توجه به سن بچت بهت میگه

ببین عزیزم قطره نیساتین بخر دستتو تمیز بشور هربار چند قطره بریز رو انگشتت قشنگ بمال به برفک همین از بین میرن فقط تا دو روز بعد بهبودی کامل مصرف کن تا ریشه کن بشه و بر نگرده

قطره نیستاتین بزن رو افت ها روزی چند بار بزن خوب میشه

باید ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی