۱۱ پاسخ

من هیچی نمیدم بهتره ولی شربت کیدیزولبهتره برای بچه ام که اونم دیگه ندادم دارو پیچ نکردم بچه رو اگه وزن گیریش درسته اشکال نداره

عالیه

پسر من یبوست گرفت

رفلاکس داروش جداست باید دکتر دارو تجویز کنه بسته به شدت اش

سلام عزیز قطره کولیکز خوبه و بی بی کر برای دل درد ناشی از نفخ

اگه رفلاکسش درحد خفیفه وبیشتر دل دردونفخ داره ..اره..بچه من دادم جواب داد..البته من برای رفلاکسش دکتر بهم قطره بایو لاکت داده که بیشتر برای نفخه اما درد رفلاکس کم میکنه

واقعا گریپ عالیه ولی واسه رفلاکس نمیدونم

برای دلدرد کولیکیز عالیه

گریپ میکسچر برای رفلاکس اصلا خوب نیست ۱۰۰ برابر بدترش میکنه

برا دختر من تاثیر نداشت

اره

سوال های مرتبط