باید بری بیمارستان دیگه هفته چهل هستی.زیادی هم بچه بمونه ممکنه مدفوع کنه
پله نوردی روزی یساعت تا یساعت و نیم
گهواره زایید تو نزاییدی 🦦
من شبش زعفرون غلیظ و تخم شوید خوردم صبح رفتم بیمارستان
منم مثل تو بودم رفتم گفتم حرکت نمکن سوزن فشار زدنم دنیا اومد
تو بگو من چیکار کنم شروع نشه؟؟؟؟ از الان انقباض دارم😭
تا وقتش نشه نمیشه .
رابطه داگی انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.