چکار کنم دردام شروع بشه؟؟؟

۸ پاسخ

باید بری بیمارستان دیگه هفته چهل هستی.زیادی هم بچه بمونه ممکنه مدفوع کنه

پله نوردی روزی یساعت تا یساعت و نیم

گهواره زایید تو نزاییدی 🦦

من شبش زعفرون غلیظ و تخم شوید خوردم صبح رفتم بیمارستان

منم مثل تو بودم رفتم گفتم حرکت نمکن سوزن فشار زدنم دنیا اومد

تو بگو من چیکار کنم شروع نشه؟؟؟؟ از الان انقباض دارم😭

تا وقتش نشه نمیشه .

رابطه داگی انجام بده

سوال های مرتبط

مامان آیه سادات مامان آیه سادات ۲ ماهگی
مامان شاهــ👑ــان مامان شاهــ👑ــان ۱۱ ماهگی
مامان حورا و تودلی مامان حورا و تودلی ۴ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری