۷ پاسخ

عزیزم آب قند دور سینت بزن یکم شاید بخوره

پسرمنم نمیگرفت با سرنگ دادیم دو روز بعدش یلد گرفت

بهش چند ساعت نده گشنه ک بشه میگیره.اگ خواستی شیر خشک بدی با قطره چکان یا سرنگ بهش بده

عزیزم یکم صبور باش.منم پسرم چون سزارین بودم با شیشه بهش شیر دادم ولی خیلی صبوری کردم با گریه هاش با پس زدناش.بعضی وقتا ده دقیقه گریه میکرد سینمو ول میکرد منم نا امید نمیشدم دیگ الان کامل شیر خودمو میدم.میگم فقط باید صبور باشی به حرف این و اون گوش نده منم انقدر بهم گفتن دیگ سینتو نمیگیره و این حرفا ولی نا امید نشدم تلاش کردم صبوری کردم با گریه هاش ساختم.شما هم نا امید نشو.۳ روزه دنیا اومده فکش زود خسته میشه عزیزم دقیقا من پسرم بعد یک هفته سینه خودمو گرفت

تا هنوز کوچیکه و نمیفهمه فقد سینت بزار دهنش

باید با سرنگ شیر میدادش

دیگ نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی