۲ پاسخ

سعی کن به شیشه شیر عادتش ندی

عزیزم منم مث شما بودم سینت سنگینه نمیتونه فکش و تکون بده
برا منم پر میشد حتما باید میدوشیدم
ولی دوباره یکی بهم گفت اولشو بدوش سینت ی کم نرم شده میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی