۳ پاسخ

من چکاپ کامل بردم بیمارستان رایگان بیمه تامین داریم گفتن بیمارستان دولتی ها رایگانه برای بچهای زیر 7سال

من بردم بدون بیمه هیچی ۵ ماه قبل ازمایش کلی ۳ تومن شد با قطره و شیر خشک ۴ تومن

من دو روز پیش بردم با بیمه تانین اجتماعی۸۰۰ شهرری

سوال های مرتبط