شما چیکار بند ناف بچهاتون کردین؟؟

تصویر
۱۹ پاسخ

من دارمش ولی امروز صبحی میرم میندازمش تو مدرسه 😑 اخه نظر همه ا‌کیه😍

من دارمش

نگهش داشتم

🤣🤣🤣🤣

همشون خرافات برا منو برده بودن انداخت بودن مدرسه الان خانه دارم همه میگن مدرسه خوبه

انداختم تو مدرسه

منم دارمشششش برنامه ای ندارم براش😐

تو بیمارستان نافش افتاد نمیدونم چیکارش کردن

دارم تو کمدشه

منم دارم تو ساک بیمارستانش هست

من دستبند و بی بی چک و مو و بند ناف رو تابلو کردم با رزین که موندگار شه

تابلوهای یادبود گرفتم
چهارتاس یکیش برای بی بی چک
یکیش برا اولین کوتاهی مو
یکیش دستبندای بیمارستان جفتمون
یکیش برا بند ناف

من انداختم تو باغچه مدرسه اخه ما اعتقاد داریم هرجا بند ناف باشه بچه به همونجا علاقه پیدا میکنه میخوام بچم درس خون بشه🤭تا الان که فقط دفتر کتاب پاره کرده چیزی نخونده

انداختمش رو پشت بوم مدرسه

هنوز دارمش تو کمدشه

مونده تو کیفم

😁میخام تابلو کنم اماااا یادم میره الان دوباره یادم افتاد

خواستم بندازم دریا ولی گم شد🥲

تو باغچه چال کردم

سوال های مرتبط

مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی