من که دیگه ۹ماه تعطیلم😂😂البته فعلا ۴ماهش گذشته
واای اینجوری شماهامیگین من استرس گرفتم😵💫من همش خودمومیزنم به بیخیالی حرص وجوش نخورم بخاطرشیرخودمومیدم به رادمهر..والااین فکرواسه ماهاهمیشگیه🤦♀️🤦♀️😑😑
این استرس همه ،زمانی که باید پریودبشن،نمیشن دارن 😐😅
تنهانیستی خواهر🖐
من پریروز باید پریود میشدمولی هنوز نشدم
منم منم
شنبه یکشنبه باید پریود شم هیچ اثری که تا الان نبوده
و منی ک این حس هفت هشت ماه پیش تجربه کردم اینق نذر نیاز کردم نباشم ولی شدم
نزدیک پریودمه میتررسم نشممم
منمم منمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.