وای دخترا استرس دارم حامله باشم😭

۸ پاسخ

من که دیگه ۹ماه تعطیلم😂😂البته فعلا ۴ماهش گذشته

واای اینجوری شماهامیگین من استرس گرفتم😵‍💫من همش خودمومیزنم به بیخیالی حرص وجوش نخورم بخاطرشیرخودمومیدم به رادمهر..والااین فکرواسه ماهاهمیشگیه🤦‍♀️🤦‍♀️😑😑

این استرس همه ،زمانی که باید پریودبشن،نمیشن دارن 😐😅
تنهانیستی خواهر🖐

من پریروز باید پریود میشدم‌ولی هنوز نشدم

منم منم
شنبه یکشنبه باید پریود شم هیچ اثری که تا الان نبوده

و منی ک این حس هفت هشت ماه پیش تجربه کردم اینق نذر نیاز کردم نباشم ولی شدم

نزدیک پریودمه میتررسم نشممم

منمم منمممم

سوال های مرتبط

مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی