بغلش کن... من دخترم جدیدا به گهواره عادت کرده، یه بار گذاشتمش تو گهواره مستونکم دادم بهش و رفتم دنبال کارم اومدم بهش سر بزنم دیدم بچه م داره دست و پا میزنه و بی قراره... دلم آتیش گرفت واسش که چرا بغلش نکردم تو بغلم بخوابه... یه بار دیگه هم لنا خیلی کوچیک بود یک ماهش نشده بود فک کنم ۷ صبح بود هنوز نخوابیده بود من چشام باز نمیشد دیگه، هی دست و پا میزد با اینکه پستونک تو دهنش بود من انقدر خوابم میومد خوابم برد خودشم بعد چند دقیقه خوابید ولی یکی گفت بغلش میکردی باهاش حرف میزدی آروم میشد... هنوز نتونستم واسه اون روز که بغلش نکردم و خوابیدم خودمو ببخشم...
چیزی ب عنوان بغلی نداریم عزیزم بچه اونجوری ارامش میگیره... همین!
قدیم ۱۰ تا ۱۰ تا بچه میاوردن اونم پشت سرهم ، با کارهای خونه هم اصلا فرصت نداشتن بغلش کنن و رو زمین موندنشو مزییت میدونستن ، الان مگه ماها چندتا بچه میاریم که فکر بغلی بودنشو بکنیم ، بچه تو بغل آرامش میگیره که آروم میشه پس بغلش کن بذار راحت بخوابه گناه داره
چرا یه بغل رو میخای از بچت دریغ کنی الان هیچ کاری واجب تر از آرامش بچت نیست بشین بغلش کن تا آروم بشه این واژه بغلی شدن و نمیدونم چرا قدیمی ها کنار نمیزارن هی میگن
اره ب بوت عادت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.