۵ پاسخ

پسرم منم رفلاکس داره و حدودا ۴ ماهگیش اصلا شیر خودمو خوب نمی‌خورد و داشت شیرم خشک میشد
اما من قرص لاکتاول خوردم برای افرایش شیر مادر عالیه
قبلش قطره شیرافزا میخوردم اصلا انگار نه انگار
ولی این خیلی تاثیر داشت

شیردوش خسته کننده اس
من این راهپ رفتم
تهش شیر خشکه فقط

تا یک ساعت که گشنش نمیشه حداقل باید دو سه ساعت بگذره که سینتو بخوره

ببین میگن شیر دوش هم برا مدتی خوبه اگه مک نزنه با مرور خشک میشه
به شیشه شیرش هم بستگی داره
چه شیشه ای میخوره
سعی کن وقتی میخوای بهش شیر بدی بری توی یه اتاق تاریک و آروم
سینه ات رو فشار بده که زودتر بره تو دهنش
سینه مادر چون باید مک بزنن اما شیشه چون راحت تر شیر میاد بیرون برا همین خسته میشن شیشه رو ترجیح میدن

اما اگه. این راه ها رو رفتی و جواب نگرفتی بدوش حداقل تا مدتی میتونی بهش بدی


راستی گاهی یکم سر سینه ات شیرین کن با آب شکری پ
چیزی ببین مشتاق نمیشه

برای منم اینجوربوددیگه نگرفت هرکارکردم الان شیرخشک میدم فقط

سوال های مرتبط