۶ پاسخ

ولی نان خیلی بدمزه س

وسطش اروغشو بگیر
ببین شیرت کم کم بیاد بچه حوصلش نمیکشه یا زیاد فواره ای بیاد

بیشتر شیر خشک بده بهش یا ی کار کن شیر ت زیاد شه اول سینه خودتو بده بعد شیر خشک

خودت تو خوردن غذاها دقت کن چیزای نفاخ نخور من یه بار قرمه خوردم بچم هلاک شد
لبنیات نخور
شیر خشک رو وقتی بده که شیر نداری وگرنه سینت رو ول میکنه
صبور باش نهایت چند ماه دیگه اذیت هاش تموم میشه
شیر رو هم با سرنگ بده تا به شیشه عادت نکنه
دکتر یه دختر من دو تا قطره داد که این قطره خیلی خوب بود براش اون‌یکی بی اثر بود انگار
هر ۶ ساعت .۵ سی سی

تصویر

بچه من اینقدر زیر سینه زور میزد سیاه می شد ول میداد ووو

عزیزم شیر کمه بچه منم زبر سینه بود همین ادا رو میومد ولی تا شیشه میدادم آروم میشد

سوال های مرتبط