یچیز بگم نمیدونم باورت بشه یانه اصلا نترس زردی از خون مادره ک بچه میگیره. من هرچی سردی بود خوردم تازه سه روز بود زاییده بودم خیلیم دلدرد گرفتم بابتش ولی زردی خیلی سفت تر ازاین حرفاس من پسرم دوماه درگیر بود عرق کاسنی، آب انار، ترنجبین شیرخشت هرچیز دیگه ای پاین نمیاره فقط دستگاه بزارهمین
خودت گرمی و ادویه نخور، روزی ۳لیوان عرق کاسنی، هر ۲ساعت شیرش بده، اگه مابین بازم شیر خواست بهش بده، هر چی بیشتر بخوره و دستشویی کنه زودتر دفع میشه زردی، لباسم کم تنش کن.
من خودم یهدونه انار چکوندم ابشو دهنش خوب بود
سلام عزیزم امیدوارم حال تو و نی نی خوب باشه لطفا یه خبری از خودت بهمون بده دلنگرانتم
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک باشع 🫠
خاکشیر درست کن عرق شاه تره با کاسنی هم قاطیش کن
باید ببرید و زردیش رو چک کنن و دستگاه بگیرید...فقط دستگاه جوابه رو بچه
زردی از خون هست زیاد ربطی به تغذیه نداره گلم
اصلا فایده نداره
هر کاری بگی من کردم .... بخدا
من خودم به دستور پزشک سه روز شیرمو قطع کردم شیر خشک دادم (بیومیل)بعد دو روز تو دستگاه بود و ادویه و گرمیجاتم رو حدف کردم ناکفته نماند یه بار دیگم قبل این رفت زیر دستگاه خوب نشد بعد دو هفته یه شماره رفت بالا ولی وقتی شیر خشک دادم سه روز خوب شد هنوز گوشه چشمای دخترم زرده تا دو ماه همینجوری هست
پاین سیزده هم اصلا خطرناک نیس
شیر زیاد بهش بده....اگه شیرت کم از شیر خشک کمک بگیر
فقط میدونم که لباس کم تنه بچه کن هرچی زودتر و تند تر شیر بخوره زردی زودتر دفع میشه و این که مواظب باش جاش گرم نباشه خنک باشه عرق نکنه
رازیانه گرمه کلا گرمی جات نخور برا زردی هم ببرش دکتر اگه کم باشه دارو میده رفع بشه اگه زیاد باشه میگن بزار دستگاه اما دستگاه خیلی خوبه پسر من وقتی متولد شد زرد داشت ۸ بود یه شب فرستادن دستگاه از بین رفت
ای جاانم 🥰زایمان کردی مبارکه عزیزم😚😚
عرق کاسنی میگن خوبه مادر بخوره،
ب بچه ام قطره زردی بده
بدن بچه رو هم با عرق میتونی ماساژ بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.