مامانا بعد عمل چی بخوریم زود شیرمون بیاد؟

۸ پاسخ

فقط باید بچه میک بزنه هرچی بیشتر میک بزنه بیشتر میاد

دلستر خیلی خوبه، من دو روز اول شیر کم داشتم از بیمارستان که مرخص شدم تا تند تند دلستر استوایی خوردم روز سوم یهو شیرم خیلی زیاد شد

سوپ هم عالیه

ژله و مایعات

من شیرافزاخوردم عالی بود

ابگوشت میگن خیلی شسر میاره سوپ و مایعات مثل اب هویج هم خوبه.. شیر افزا و‌ کپسول لاکتاول هم کنارشون بخور

خرما و قطره از داروخونه بگیر

قطره شیر افزا، ج شونده رازیانه، مالت جو، لوبیا چشم بلبلی، فرنی بادام،

سوال های مرتبط

مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی