چی بخوریم شیرمون زیاد بشه؟

۹ پاسخ

من قطره شیرافزا از داروخونه گرفتم خوب بود

عزیزم بچت خوبه دستگاه.

قرص شیرافزا لاکتاول
سوپ شیر و جو
ابگوشت
مایعات

کاهو
ابگوشت
عدسی
کباب
اب هویج
حلیم گوشت
دم کرده رازیانه یا زیره

من سوپ چایی ‌کاچی میخورم خداروشکر خوبع

شیر خرمل، مایعات اینا

حلیم من سوپ جومیخورم زیادمیشه

ماهی بخور

دلستر بخور چای با خرما و آبگوشت

سوال های مرتبط

مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۴ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی