چی بخوریم شیرمون زیاد بشه

۱۰ پاسخ

قطره شیرافزا میگن خوبه

میگن آبگوشت . استیک جوجو . حلیم .

آب هویج دلسترم خیلی خوبه شیر هم خوبه

شیر بادام بخور

هر کس ی چیزی بهش میوفته
آبگوشت و ماکارانی امتحان کن

کله پاچه...روغن زیتون...کپسول شیر افزا...اب هویج
..بادام سنگی

خرما و ماهی

چای کمرنگ و نون سوخاری بزن بالا فوران میکنه شیرت😑🤌🏻

لیدی میل

آبگوشت
گوشت تو شیشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۴ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی