۴ پاسخ

به نظرم هی دی بخوری خیلی بهتر همه میگن خوبه

لبنیات خیلی نفاخه بچه اذیت میشه

اگر خودت شیر میدی به بچه نباید بخوری. به شدت نفاخه

اره خوبه شیر . چای و دلستر هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی