خانما آزیترومایسین رو چه مقداربه بچم بدم

۵ پاسخ

من بچم کوچکتر از بچه شماست دوماهش هم نشده همین ویروس جدیدو گرفته دکتر بهش داد گفت دو سی سی همون دوتا قطره چکان میشه امروز روز پنجم میشه که بهش دارم میدم گفت تا پنج روز بده بهش

شربت پلارژن میدم 10 قطره

روزانه دو سی سی

ازریترومایسین❌زیترومکس ✅
باید با ۱۲ سیسی آب مقطر حل بکنی و روزی یک بار ۱سی‌سی نیم بهش بدی

2سیسی

سوال های مرتبط

مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی