چیشده
ایشالله بچه اش سالم برگردونی خونه
منم بیدارم
خدا بد نده ایشالله زود خوب شه برید خونه
منم از ۶ صبح بیدارم پسرم از اونموقع داره ی بند گریه میکنه نمیدونم چشه😖😖
خدا لعنتشون کنه بیمارستان تا میتونی نبر
بچه من ابله مرغون گرفت ۲۲ ساعت تو بیمارستان بودم هی میگفتن فردا دکتر میاد فردا پروفسور میاد باید ازمایش بگیریم و... سوراخ سوراخش کردن اخرم انژیوکت رو اشتباه به دست بچم زده بودن ورم کرده بود دستش بچمو برداشتم فرارررر کردیم از بیمارستان
شوهرم کلی رضایت و اینا داد گذاشتن ببریمش
چقدم تهدید کردن و ترسوندمون که کارتون اشتباهه و ریسکه و...
قشنگ بردمش خونه ازش مراقبت کردم خوب شد الحمدلله
بیمارستان تخصصی دولتی کودکان تو تهران برای ۲۲ ساعت ۷ تومن گرفت!
به دلت بد راه نده انشا الله که چیزی نیست زود خوب میشه
نذر ایت الکرسی بگو الان بخون خیلی زود جواب میگیری
ای جان عزیزم
نگفتن از چیه تب کرده
خدابد نده چی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.