۶ پاسخ

مال منم همینجوره دو روزه خیلی ریز تکون میخوره ک دست بزارم ففط متوجه میشم

برای اون مامانایی که روبیکا نداشتن یا روی گوشیشون نصب نمیشد
❤️ کانال تو تلگرام زدم❤️
دارم لباس‌های نوزادی و کودک واردش، میکنم اگه دنبال یه خرید مقرون به صرفه و راحتی بیا تلگرام
هم کیفیت کارها خوبه
هم ارسال فوری دارم🤗
🩵 ایدی کانال تلگرام nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1

منم از دیروز اینجوری شدم دقیقا حرکت داره ولی خیلی کم دارم از دیروز میمیرم

واسه منم یروز خیلی زیاده یروز کم طبیعیه

اصلا تکون نمیخوره ؟ یا کمتر شده

دو سه روزه حرکاتش کمه ؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد