مال منم همینجوره دو روزه خیلی ریز تکون میخوره ک دست بزارم ففط متوجه میشم
برای اون مامانایی که روبیکا نداشتن یا روی گوشیشون نصب نمیشد
❤️ کانال تو تلگرام زدم❤️
دارم لباسهای نوزادی و کودک واردش، میکنم اگه دنبال یه خرید مقرون به صرفه و راحتی بیا تلگرام
هم کیفیت کارها خوبه
هم ارسال فوری دارم🤗
🩵 ایدی کانال تلگرام nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
منم از دیروز اینجوری شدم دقیقا حرکت داره ولی خیلی کم دارم از دیروز میمیرم
واسه منم یروز خیلی زیاده یروز کم طبیعیه
اصلا تکون نمیخوره ؟ یا کمتر شده
دو سه روزه حرکاتش کمه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.