واسه من سر نویان ک ۷ ماهه باردار بودم گرفتم هنوزم ادامه داره الان زیر نظر متخصص غددم هرماه مرتب باید آزمایش میدادم کنترل بشه قرصامم ازشنبه تا پنجشنبه میخورم جمعه استراحتم .ولی الان چکابمو کرده دوماهی یبار .هر بار عدد آزمایشم متفاوته عزیزم شماهم تحت نظر باش بهتره
من از قبل بارداری داشتم تیرویبد انقد راجبش گشتم و اطلاعات جمع کردم که فک کنم الا یع پا دکتر غدد شدم 😂
من قبل بارداری تیروئیدم کنترل شده بود، تا 1ماه پیش یهو دیدم یذره رفته بالا، دکترم گفت دوز داروهات بیشتر کن، منم 3روز در هفته روزی 2تا قرص میخورم مثلا شنبه 2شنبه 4شنبه روزی دوتا میخورم بقیه روزها روزی 1 میخورم، چندروز پیش آزمایش دادم مجدد فردا جوابشو میگیرم ببینم چند شده،هموگلوبینم هم کم بود 10.6 بود دکتر گفت روزی 2تا فروفورت بخور بیش از یکماهه که این دوتا دارو رو زیادتر میخورم
برای من ۴ بود هرماه آزمایش میدم
من اول بارداری شد ۷ دیگه هرماه ازمایش میدم هرچی دکتر بگه انجام میدم.
به دکترت اعتماد کن
از من پرکاره قبل حاملگی ام داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.