سلام عزیزم با پزشک خودتون مشورت کنید بهتون نامه میده برای دندان پزشکی من خودم دندونم درد میکنه باپزشک زنانم حرف زدم بهم گفت نامه میدم برو دندان پزشکی اما من چون بچه ۳ ماهش کامل نشده خودم نرفتم ترسیدم
رفتی دکتر حتما بگی که بارداری بی حس کنندشون سقط کنندس
قرص دورنگ قدمی هستا از اون لح کن بریز داخلش سریع آروم میشی فقط نخورش
من ۱۱ هفته رفتم عصب کشی کردم
من تریاک میزاشتم اروممیشد
برید دندون پزشکی. بگید بردار هستید. خودشون میدونن چکار کنن
منم نوبت زده بودم میخواستم برم دندون عقلامو بکشم که دیدم باردارم😪😪😪😪😪😪
من دارم و هنوز کاری ازم برنیومده...😮💨نمیخوام بکشم اخه پرکردن میخواد اینجوری پیش بره پدرمودرمیاره
استامینیفون و چرک خشک کن و میخک استفاده کردم فایده نداشت 12 هفته رفتم آنتی نامه گرفتم یک مدت صبر کردم دیدم اینجوری نمیشه 9 ماه پدرمو در میاره رفتم چند جا هیچ کس نمیکشید آخر یک دکتر که خانمش زایمان کرده بود با تخفیف برام کشید خدا خیرش بده راحت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.