۷ پاسخ

نه دیگه برای هفته شما ایراد نداره

من توی این ۸ ماه بارداری خوردم

زیاد نخور

یدونه کاری نمیکنه که اینکه بشینی یدونه یک و‌نیم لیتری اب هویج بخوری بده

خیلی نخور ضرر داره

هویجویتامین Aداره ضرر داره زیادش .مخصوصا دیگه اب هویج.

مگ ضرردارع من میخورم گاهی اوقات

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی