۱۴ پاسخ

همه چیزای مفید بد مزه ان🥴

سیاهدانه با عسل برای چی خوبه

من که خوشم میاد خوشمزست😋😅

سیاه دانه همون روغنش رو با عسل میخورین یا فرق داره از کجا تهیه کردین اگه میشه عکسش رو میشه بزارید 🙏♥️

بریز تو کپسول قرص. مث قرص بنداز بالا

اسیاب کن. بعد با عسل بخور

من عین قرص میخورم با دستم اون اندازه ایی که گفته بود و اول برمیداشتم بعد دستمو خیس میکردم گوله میکردم میزاشتم ته حلقم میخوردم

منم دوس نداشتم اه

خیلی ممنون 😂😐

سیاهدونه کم باید بریزی بعدم نباید بجویی ک طعم بده

قورت بده 🤣

ته گلوی ادم میسوزه

دقیقا خاستم بخورم چندشم شد

ی حوریه انگار

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
منتظر معجزه منتظر معجزه قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری