همه چیزای مفید بد مزه ان🥴
سیاهدانه با عسل برای چی خوبه
من که خوشم میاد خوشمزست😋😅
سیاه دانه همون روغنش رو با عسل میخورین یا فرق داره از کجا تهیه کردین اگه میشه عکسش رو میشه بزارید 🙏♥️
بریز تو کپسول قرص. مث قرص بنداز بالا
اسیاب کن. بعد با عسل بخور
من عین قرص میخورم با دستم اون اندازه ایی که گفته بود و اول برمیداشتم بعد دستمو خیس میکردم گوله میکردم میزاشتم ته حلقم میخوردم
منم دوس نداشتم اه
خیلی ممنون 😂😐
سیاهدونه کم باید بریزی بعدم نباید بجویی ک طعم بده
قورت بده 🤣
ته گلوی ادم میسوزه
دقیقا خاستم بخورم چندشم شد
ی حوریه انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.