۲ پاسخ

من دوساله نیم آمپول ۳ماهه زدم اصلا پریود نمی‌شدم.فقط چندماه آخر چون خیلی خیلی زدم لک بینی گرفتم.چاقم کرد خیلی

عوارض داره شدیدا عزیزم طبیعی به نظرم بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری