ببخشید یعنی کسی. ک میزنه دیگ پریوذ نمیشه؟
اگه بهت بسازه فقط تپلت میکنه اگه نسازه مث من عین سه ماه لکه بینی داشتم بعدم رفتم دکتر دارو بده که قطع شه بدتر شد خونریزی شد لخته های بزرگ میومد ازم ،به غلط کردن افتاده بودم
من قبلا ۶ سال پیش زدم پریود نشدم بعد دیگه اضافه وزن گرفتم
سلام دوستم زده بود 3ماهه
عوارضش فقط تپلش کرده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.