۳ پاسخ

سلام ناراحت نشدید ....دشمنی میکنید در حق دلبندتون اگه ندید
آهن و دی مخصوصلاااا از واجباته
تمام بدن ب این موارد نیاز دارن
کمبود اهن پیدا میکنه
دی برای رشد بچتوت بسیار مهنه
عوارض بسیار بدی داره اکه ندید
برای سلامت بدن دلبندتون....استخوان و ....
حتما بهش بدید ....

خیلی واجبه خواهر شوهرم ب دختر کوچکش نداده مشکل استخون درد خواب رفتگی پا کم خونی شدید دارع

من دختر دومم هیچی ندادم ماشالله باهوش خوش خوراک هیچ مشکلی ندارا

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی