من دو روزه قرصی ک دکتر بهم داده بودو میخورم خوب شدم
من حالت تهوع ندارم دختر😐
چه عکس قشنگی
طبیعیه عزیزم من یه ۱۰روز میشه خوبم شاید هر سه چهار روز یه غذا بهم نسازه حالم بد بشه وگرنه خوب شدم دیگه هفتت بره بالا بهتر میشی بعدNtالبته
من ک اصلا ندارم👀
از دیروز داخل چایی لیمو عمانی میندازم خیلی خوبه
شما هم برای حالت تهوعت بخور
سخت ترین هفته برای من ۶/۷/۸ بود
بسکوییت خشک
نون سوخاری
خیار نمک بزن
موز
اینا میتونسم بخورم
اخ چقدربده منم همینجوریم ازهمه چیزبدم میاد ازهمه غذاها
منم اینجوری بودم از سوزش شدید معده هیچ نمیخوردم نزدیک پنج کیلو کم کردم کم کم خوب میشی.من الان ی ذره بهتر شدم
منم که دیگ هیچ علائمی ندارم تا سونو قلب باید ببینم چی میشه
منم هووف
یه چیز ترش بخور درست میشی
تحمل کن یواش یواش بهتر میشی
بالا هم میاری؟؟
من سر صب فقط یه کوچولو اک میزنم وتمام
سونوی قلب رفتی؟؟
طبیعیه باید تحمل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.