۴ پاسخ

ب دکترت بگو گلم.ولی فک کنم طبیعیه،ولی باز بگو تاخیالت راحت باشه

من وقتی میشینم اینجورم باید دراز بکشم انگار بهش فشار میاد

منم سرپا هستم همش احساس فشار و درد زیر دلم دارم دراز میکشم خوبم

من برعکس وقتی دراز میکشم خیلی زیر دلم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری