۶ پاسخ

شاید مدل شکمته منم مدل شکمم پایینه
سرکلاژ هستی؟

آخه زایمان زودرس شاید باشم خدایی نکرده همش نگرانم

نه عزیزم طبیعیه

نه طبیعیه

زوده که

ن عزیزم بعضی وقتا بچها میاد پایین منکه کلا بیشتر پایینه

سوال های مرتبط

مامان راهین کوچولو مامان راهین کوچولو ۶ ماهگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد