۵ پاسخ

اینو

تصویر

من دو دست تو خونه ای سه دست بیرونی با یه دورس و دمپایی و کفش و کش مو هم گرفتم

منم میخام واسش بدوزم اینجوری .....ولی جلیقه وشلوارش پارچه مشکی ساده اینجور نه

تصویر

من 3دست راحتی (تو خونه بپوشه)سفارش دادم و کفش گرفتم ی دست بیرونی هم باید بگیرم

منم لایک کن ببینم

سوال های مرتبط

مامان فندوق كوچولو مامان فندوق كوچولو ۲ سالگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۲ سالگی
مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی
بجها خواهرا خانوما دودقیقه زمانتونو ب من بدین جای دوری نمیره قشنک ببینید چی میکم کمکم کنید من الان میخوام برم لباس عید بخرم برای نفس موندم چی کنم اولا ک من نفسو اتلیه نبردم واسه تولدش گفتم تو عید میبرم این ب کنار سوالم راجب لباساست و اینکه لباس عید چی بخرم اینجا رشت نهایت تا اخر فروردین سرده اونم کم ،الان من مشکلم اینه من اوایل اسفند برای نفس اون دور ۳تا گل داره رو تازه خریدم با هودی ابی ، اون پیراهن قهوه ایی هم تازه خریدم ک فقط پریروز تولدش پوشوندم
یه دست لباس توخونه ایی هم میگم برای مهمونی ک تاحالا تن نزده سمت راست عکس وسطی میگم اینم تو خونه ایی بشه برای مهمونی ،اما شلواراش خیلی پوشیده همه دیدن بنظرتون چیکارکنم من گیج شدم هیچکشم کمکم نمیکنه چی بخر چی نخرم 😭😩
ولی خب بنظرم باید یه شلوار بخرم براش بگ بخرم
شوهرم میگه تازه خریدی اینارو بپوشون زیاد کسی ندیده بچست دیگه
هوا هم گرم بعد الان نمیدونم چی بهرم چی نخرم براش کمکم کنید
اینم دقت کنین ک اتلیه چی بپوشونمش😭😭😭😭😭کمککککک
میگم شلوار نگیرم بیلر بگیرم ک کرماهم شد استین کوتا بپوشه زیرش چیکارکنم خدایا😭😭😭


انتی جنسیت سزارین شیرخشک انومالی فرزند پروری عید بچه بندناف سونوگرافی برگه لزمایش بچه زایمان سزارین