ناهار چی میزارید قشنگا؟

تصویر
۳۱ پاسخ

لوبیا پلو



کانال داریم برای رژیم مطالب کاربردی میزاریم
خواستید عضو بشید
مشاوره تخصصی داریم
حرکات ورزشی بخواین میدیم
و برنامه غذایی اصولی متناسب با متابولیسم بدن
فشرده و منعطف
روزانه هفتگی ماهانه داریم
خواستید پیام بدین

@Ns_A_Fh_79
روبیکا
@nasasaza

بله
@Ns_A_Fh_79
ایتا

درخواست دوستی میدین؟

سالاد ماکارونی

کوبیده

پاشم ماکارونی درست کنم شبم الویه

پلو شوید و ماهی

هویج پلو

سلام ملیکاجون خوبی؟کجایی ناپیدایی،بچه ها خوبن؟
من اکبرجوجه گذاشتم جات خالی

دمپختک سیرموک بقول ما استان فارسی ها

تابه ایه مرغ

گوشت گذاشتم خودم همبر درست کنم

کنگر ...

کباب تابه ای

آب گوشت

دمپختک مرغ

من استانبولی گذاشتم

پلو با کباب تابه ای.گوجه و سیب زمینی هم سرخ میکنم کنارش

لوبیاپلو،

دیشب جوجه ربی درست کرده بودم از همون مونده ناهار میخوریم

احتمالا چلو مرغ زعفرونی

پلو مرغ و کدو

پلومرغ برا همسر دختر
کشک سیب هم برا خودم

کوکو سبزی با برنج با جوجه

دیزی گذاشتم

پلو مرغ

قیمه میزارم

آب گوشت

زرشک پلو با مرغ

کشک بادمجون

ماکارانی

سلام میخوام ماکارونی بزارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۲ سالگی
مامان ماهلین 😍😘 مامان ماهلین 😍😘 ۲ سالگی
مامان ملیکا👧🏼💗 مامان ملیکا👧🏼💗 ۲ سالگی
مامان رستا👧🌈 مامان رستا👧🌈 ۲ سالگی
مامان کنجد عسلی مامان کنجد عسلی ۲ سالگی